dimecres, 28 de setembre del 2016

Nàpols – IV-3 – p.71 > p. 73



04/08/16 –Pizzeria Trianon – 20h53



Uèi, ai agut un dobte : e se a l'aeropòrt me daissan pas prene mas pèiras del Vesuvi ? Rai, son pas gròssas mas se pensan que pòt èsser una arma e que pòdi ensucar Barbie Ostessa amb aquò ? Me'n remetriái pas !

Amb çò que me costèt : 18€ e mancar de morir !

Puèi n'i a una de pèira que ne vòli far present a de mond que sabi que lor farà plaser, seriá damatge.

Del còp, ai doas solucions :
- me las mandar per la Poste amb lo problèma que me cal èsser a la Poste quand es dubèrta. Costariá , segon mon àngel gardian telefonic, entre 28 e 35€ segon lo pes. Puslèu 28, aquò pesa pas res.

- los prene dins la sota de l'avion çò que vòl dire 1-crompar una maleta 2. pagar un suplement bagatge. Amb l'avantatge bèl de poder emplenar una valisa de mangiscla : pasta, biscuèches, FOR-MAT-GES…


Trantahi.


Deman farà jorn.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mercé :)