dissabte, 24 de setembre del 2016

Nàpols – III-8 – p.57 > p.58

03/08/16 – La cambra – 21h03 

Èri per sortir de la pizzeria quand un dels pizzaiolos pizzaioli me demandèt se la pizza èra bona. Sembla qu'es la question per començar un plan draga. 


Ièr de ser ja, a la Taverna, un tipe volguèt dintrar amb ieu e me diguèt sai pas qué, comprenguèri pas un mot. La serviciala me revirèt en anglés que voliá que siaguèsse son amorosa « no grazie ». Anatz pensar que mon italian se resumís a « no grazie ». Mas anavi pas daissar la còrda longa a un psicopata.

Lo d'aqueste ser, es pas çò meme ! Es simpà. S'apèla Tito e me prepausa d'anar dinnar a la plaja deman. E perqué pas? Aquò me farà practicar mon italian e benlèu mai…


Murphy, me depili pas mas crompri de capòtas.

Bala al centre !




1 comentari:

Mercé :)