dilluns, 6 de desembre del 2010

palpamoneda...

Lo telefonet tinda. Numèro secret. Respondi. 

- Bonser, poiriái parlar a Dòna Melani Zetofre?
- Òc, aquò's ieu!
- Bonser! Aquò's la Banca (o mèrda!, mon descobèrt de Padirac!)
- Bonser :) (totjorn èsser aimabla amb la Banca)
- Vos telefoni de la part de la vòstra conselhièra financièra Dòna Mesovenipassonsom (e perqué me telefona pas ela?)
- Òc?
- Dòna la Conselhièra me demanda de vos demandar se volètz pas prene de sòus de vòstra resèrva del credit a la consomacion per las crompas de Nadal?
- è?
- Avètz pas besonh d'argent d'aquesta passa?
Li disi qu'aimi pas lo mond, que Nadal es de bullshit en guirlanda e qu'anarai racar dabans sa banca o fau la version sòft?
- ò ben si, coma de costuma!
- Volètz pas far un virament?
- Ben non. 

E aquí s'acaba la convèrsa.

E me disi que las bancas son de putas: te vòlon far gastar d'argent grèu grèu e profechan de totes los lums e de totas las reclamas de Nadal. (ai dich que Nadal es de mèrda en guirlanda?)

Puèi me demandi se ma conselhièra financièra es al fial d'aquela manòbra. I aguèsse pas Padirac dins mon compte (sens la goteta d'aiga), li telefonariái per li pausar la question.
Rai.




Lo telefonet tinda. Numèro secret. Zo mai? Respondi.


- Bonser, poiriái parlar a Dòna Melani Zetofre?
-Òc, amb plaser, mas me sembla que m'avètz ja parlat uèi.




.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Mercé :)