dimecres, 13 d’octubre del 2010

en barca gents de marca!

En furnant dins lo dorsièr "blòg" de mon ubuntu, ai vist qu'aviái doblidat de vos parlar de la tantossada que La Jefa e la Pomponeta m'embarquèron!!
Las jornadas del patrimòni, me menèron vistalhar aquò:
sèti de l'associacion Voile Latine





Aquò's lo det gròs de Pomponeta 
e una maqueta de me soveni pas qué.



M'agradèt fòrça aquel endrech plen de ronhas!!! M'agradan plan los endreches amb plen de bordel e de ronhas vièlhas que pòdes furnar dedins :))
Puèi i a un papet que m'agantèt e entre un problèma de respirar e un autre de memòria, m'expliquèt tot plen de causas...coma metián de cambe entre las laissas de las barcas e de quitran:
(m'agrada aquesta fòto)



Mercés la Jefa e Pomponeta de m'aver embarcada a pè a vòstra visita de las barcas!!!!

1 comentari:

  1. "En barca gents de maca" se pòt transformar (pas completament çaquelà) en "En barca ments de garca" (Embarcament de garça)
    Qui sap se l'associacion Voile latine sap çò que fa !

    ResponElimina

Mercé :)