dissabte, 19 de setembre del 2009

L'engana

Crompas.
Lo frigò dels iaorts.
M'agrada de cambiar los iaorts. Los iaorts, aquò m'agrada bravament. Enfin, per "iaort", es tot çò qu'es dins una topineta de plastic, de veire o de carton e que i a de lach dedins. Doncas quand disi "iaort", cal pensar al iaort normal, mas tanben a las cremas de totas menas o los flans...
Doncas m'agrada de cambiar los iaorts que mangi. Perque preni suènh de ma beutat interiora e me disi que cal pas que mos budelons s'acostumen al meteis iaort.
Alara càmbii.
De còps que i a, pòdi passar un bon detzenat de minutas dabans los iaorts a agachar, comparar, prene, daissar, tornar prene.
M'agrada tanben d'ensajar los "originals". Los que se tròban pas dins totes los supermercats, los que son locals. Los diferents qué.
E uèi ai trobat aquò:




Tras que contenta! L'embalatge m'agrada.
Puèi i a un jòc, alara jogarai.
Puèi es biologic.
Puèi i a de vacas.
Subrecontenta la Mela.




Un còp a l'ostal, meti los iaorts dins lo frigò e abans d'escampar lo carton dins ma pobèla vèrda (la vèrda es pel carton e la grisa per lo demai e lo topinon blanc es pel compòst), l'espepissi que i a tot plen de literatura dessús.
E te vesi aquò:

Me damne! Son de'n pertot!



Espèri que capitaràn los productors de lach!
La Cauma del lach
e que sa capitada podrà ajudar totes los agricultors que plegan un cha l'autre.


1 comentari:

  1. Rrhhaaa !!! Ieu maitot los avia 'chaptat sens legir l'etiqueta... Lo juec, las vachas, lo bio (minge quasiment tot bio, me)... Pfff... Saloparia de capitalistas !!!! :-D

    ResponElimina

Mercé :)