dissabte, 22 de desembre del 2007

Absolutely luxurious

Flyer raubat a BesièrsMe sembla que m'agrada plan lo concèpte visual
- roge: daissa-tombar, me gardi per l'òme de ma vida, e m'agaches pas perque soi tras qu'amorosa de mon calinhaire e puèi francament siás laidàs e tròp a l'oèst... i a pas una botiga Adishatz dins ton pais?
- irange: pk pas mas mèfi te dirai de òc de non puèi segon mon umor t'escamparai o pas, as d'astre?
- Verd: vaizi, arriba!"open" akò vòl dire que totas las pòrtas son dubèrtas....

Es de fach un biais que me conven... Pas besonh de parlar, quand lo mond cercan la meteissa causa, ben, es mai rapid d'anonciar la color. Ieu que compreni pas los jos-entenduts dins aquestes cases, m'agrada akeste biais. De fach, soi de la generacion zapaira, zapar la television, zapar lo mond: te vòli-te vòli pas. Soi de la generacion MSN: te parli, te parli pas, siás dins mos amics, ara te'n escampi "supr/del". Soi de la generacion Meetic : òme cerca femna polida per aventura ponctuala, femna maridada cerca òme discret e plan montat.

Sèm dins la consomacion.
Ara, ne sèm a la consomacion umana. Consomam de l'uman.
Agacham, consomam, escampam...

Evidentament, akò me ramenta lo Parle à ma main que me fa petar de rire ...
"avec mes pine'co 1-on couche puis 2-on te note et 3- on se l'envoie en texto"

D'unes pensaràn "c cédille c= Ça Craint"...
Mas coma o cantan Nadau .... qu'ei la vita qu'ei atal!


.

3 comentaris:

  1. un còp que se serem totes escampats se traparem totes dins l'escobilha e caldrà tornar viure ensèms.
    un uman se consoma pas...

    ResponElimina
  2. Totjorn interessant de véder e de seguir las toas aventuras… Ua remarca çaquelà, Dens lo ton títol, qu'as doblidat la "i" de luxurious a mens que sia estat volontari o qu'ajas con·honut dab "luxuriant" ; que m'estonaré pr'aquò !

    ResponElimina
  3. >> anonim: corregit! thanks

    ResponElimina

Mercé :)